Om oss
Det bästa betyget för mig är när kunden kommer tillbaka. Lika glad och nyfiken som första gången och kanske vill prova på något nytt, eller få sin favoritbehandling, säjer Athina.
Vad är viktigast att tänka på som när man driver en sådan klinik?
– När kunden kommer in ska han eller hon omgärdas av en ren, vacker och lyxig känsla. Känslan ska vara att man kommit till en varm och vacker behandlingsklinik. Det ger en känsla av kvalitet, lyx, välmående och omtanke.
Athina fortsätter:
– Det viktigaste för mig är att kunden ska känna sig speciell när han eller hon kommer till mig. Behandlingsrummet ska ge kunden känslan av att de kommit till en trygg, varm och professionell klinik. Diplomen på väggarna visar också på att det finns en gedigen professionell kunskap bakom. Komfort och renhet under behandlingen är viktigt för att kunden ska kunna koppla av och njuta av den.
– Jag har kunder sedan 20 år tillbaka vilket är betydelsefullt för mig. Vi har under årens lopp etablerat en fin kontakt och jag brukar överaska dem med små presenter i form av produkter och VIP priser på nya behandlingar.
Utöver Athina, så jobbar Anastasia här sedan ett tag tillbaka, en jätteduktig och trevlig hudterapeut som redan har massor med stamkunder!